7راه طبعی برای مبارزه با اکنه با جوش صورت

http://up.facenama.com/file/82364/ytrytryt.gif

http://up.facenama.com/file/83367/u0628u0646u0631_u0634u0628u06a9u0647_u0647u0627_u0627u062cu062au0645u0627u0639u06cc.gif

ای ادی لاین وثبت 
ادیتان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نظر تون در مورد وبلایگ بروز نویسان

راه های موثر برای مبارزه با آکنه به طور طبیعی

مطالبی که در ادمه مطلب وجود دارد توسط گوگل ترجمه شده ولی از یکیمطالب  از بزرگترین سایت های خارجی می باشد

1. عسل و لیمو

درمان موثر  و طبیعی عسل و لیمو است. این بهترین راه برای مرطوب سازی پوست خودجلو گیری از جوش زدن می باشد این درمان بسیار محبوب است و همه شما باید انجام دهید این است که یک برش از لیمو، لام آن را با عسل و درخواست آن را به صورت. در حال حاضر، شما یک دستور شگرف چگونه درمان موثر برای آکنه کردم.

2. بخار

بخار یکی از بهترین راه برای مبارزه با حتی آکنه آزار دهنده ترین است. هر بار که شما به سالن آبگرم بروید، شما در حال گرفتن یک فرصت برای جلب سموم از پوست آسیب پذیر و ظریف خود را. خبر بزرگ، ممکن است به این روش درمان در خانه. به شدت عمل شما می توانید ضروری و روغن های چای به آب بخار خود را اضافه کنید. شما نمیتوانید پیدا کردن آن دشوار برای جذب بخار در ابتدا، اما نتایج را به ارزش آن در پایان.

3. یخ

آب منجمد راه جادویی از شفا آکنه است. از آن آسان است برای استفاده از یخ فقط آن را در پلاستیک و نگه داشتن آن در قسمت های خاصی از صورت خود را برای چند دقیقه. یخ باعث می شود منافذ باز را کاهش و پوست را از حمله باکتری جلوگیری می کند. گذاشتن یخ در کاهش هر دو قرمزی و تورم پوست کمک می کند.

4. ماسک خاک رس

ماسک خاک رس طبیعی پاک کردن پوست و حذف سموم. ماسک خاک رس چیزی مشترک با بخار. من لذت بردن از ساخت یک ماسک خاک رس و آن را بسیار خوشایند اطلاعات تماس خاک رس با پوست خود را، و آن را خالص است. چنین ماسک فواید بسیاری است و یکی از آنها را در حال مبارزه با آکنه.

5. گوجه فرنگی

چنین بیماری التهابی آکنه را می توان با موفقیت با کمک گوجه فرنگی که سرشار از ویتامین هستند تحت درمان C، K، A. فقط برش گوجه فرنگی بر روی صورت خود قرار داده و فراموش جوش خود را. گوجه فرنگی اسیدی از طبیعت هستند و کمک به خشک کردن جوش خود را. به علاوه، گوجه فرنگی غنی از آنتی اکسیدان ها است که مبارزه با رادیکال های آزاد می باشد.

دفعات بازدید: همچنین - 7 مواد غذایی شگفت انگیز است که شما پوست بزرگ را

6. ماست و ماسک صورت خیار

آیا می دانید که خیار می تواند از جوش زدن صورت جلوگیری کند؟ خیار حاوی اسید اسکوربیک است که بسیار موثر اگر برای مقابله با ناراحتی و تورم پوست. علاوه بر این، خیار شامل 95٪ آب و هیدرات پوست ما نیز هست. ماست و صورت خیار ماسک دارد ضد قارچ و خواص ضد باکتریایی و همچنین می تواند جای جوش و لکه های سن محو. خیار و ماسک صورت ماست سلاح مگا در برابر آکنه است.

7. رژیم غذایی سالم

گاهی اوقات رژیم غذایی خود می تواند علت اصلی آکنه. در واقع، بسیاری از بیماری های ناشی از سوء تغذیه. بنابراین مطمئن شوید که شما سالم خوردن به صورت روزانه. اجتناب از مواد غذایی آشغال و غنی سازی رژیم غذایی خود را با میوه ها و سبزیجات و در مورد فعالیت بدنی را فراموش نکنید.

این که آیا شما یک نوجوان یا بزرگسال هستند، می توان آن را سخت برای مبارزه با آکنه. اما خوشبختانه، چند راه موثر است که می تواند به شما کمک کند از شر آکنه خود را در هیچ زمان خلاص شدن از شر وجود دارد. آیا می دانید هر راه دیگر برای مبارزه با آکنه؟ احساس رایگان برای به اشتراک گذاشتن راهنمایی خود را با ما.

گرد اوری" بروز نویسان




:: موضوعات مرتبط: سلامت و رژیم , پزشکی و بهداشتی , ,
:: برچسب‌ها: v,a [g, 'dvd hc [,a cnk w,vj" [ndn jvdk v,a [g,'dvd hc h;ki" جلوگیری از اکنه صورت" جلوگیری از جوش زدن صورت به طور طبعی ,
:: بازدید از این مطلب : 1367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ارسال اين مطلب به ( فيس نما ) ارسال اين مطلب به ( فيس بوک )
Addthis کلوب توئیتر بالاترين گوگل بوک مارکت دیگ ياهو مسنجر
اشتراک گذاري در لينکدين
دلیسوز
ن : nadi91
ت : جمعه 5 / 1 / 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








http://www.1br.ir/google372f1c785d46a5e4.html

صفحات پاپ آپ popup window